Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Získané poznatky jsou cenný dar a ne cosi povinného, co Ti má zkazit dobrou náladu. (Albert Einstein)

Na základě pozitivního případu ověřeném PCR testem je ve třídním kolektivu vyhlašována karanténa.

Karanténa začíná ode dne možného kontaktu s pozitivně testovanou osobou. Týká se žáků a zaměstnanců, kteří mají neplatné nebo neúplné očkování, neprodělali covid-19 v 180 dnech, a byli přítomni v této době ve škole (třídě).

Podmínky a postup při karanténě:

· Osoby kontaktují dětského lékaře a informují je o nástupu do karantény.

· Osoby podstoupí 5. - 7. den (možné i později) od kontaktu s pozitivní osobou kontrolní PCR test.

· V případě negativního výsledku PCR testu v daném rozmezí je možné karanténu zkrátit ze 14 dnů na 7 dnů

   bez klinických obtíží!

· Pokud osoba neabsolvuje PCR test navrací se do školy nejdříve po 14 dnech bez klinických obtíží.

· Žádanka na test je vystavena automaticky po vyplnění sebetrasovacího formuláře nebo vystaví dětský lékař/ KHS

 

! Z trasovacího centra přijde SMS s pokyny pro vyplnění sebetrasovacího formuláře. Pokud je úplně vyplněn sebetrasovací formulář, je žádanka vystavena automaticky, pokud ne budete kontaktováni pracovníky trasovacího centra a žádanka bude vystavena také.

! Rezervace termínu odběru je nutné provést skrze rezervační systém nemocnice Písek

! Ostatním členům domácnosti karanténa nařízena není. Doporučuje se však zvýšit hygienická pravidla a sledovat zdravotní stav.

! Omlouváme se za komplikace, ale vzhledem k tomu, že se jedná o ochranu zdraví všech osob, nelze postupovat jinak.

 

 Po domluvě s ředitelkou CITYLAB, byla navýšena kapacita odběrového místa v Milevsku. Pracovní doba je pondělí až pátek od 8.00 do 14.00.

Copyright © 2024 2. ZŠ J.A.Komenského Milevsko Rights Reserved.