Jste zde: Titulní stránka
Back To Top
V rámci výzvy vyhlášené MŠMT - Šablony II se někteří žáci 2. B zapojili do projektu Čtenářský klub.
V Klubu budou číst pro radost a pro zábavu, budou si zdokonalovat své čtenářské dovednosti, obohacovat slovní zásobu, vyhledávat v textu informace, rozvíjet fantazii…
Ve dvou hodinách jsme se zaměřili na knihu Tatínku, ta se ti povedla a povídali jsme si o autorech a ilustrátorech dětských knih. Čtení doplnily i zábavné úkoly a hry s písmenky a se slovy.
Mgr. Radmila Dostálová
Více fotografií naleznete zde: Fotogalerie - Čtenářský klub ve 2.B
Školní klub Badatel, projekt, který probíhá v rámci výzvy vyhlášené MŠMT - Šablony II, pokračuje i ve 2. pololetí. Jelikož poslední dny jsou poměrně nepříznivé na procházky po lese, rozhodli jsme se pro aktuální téma a povídali jsme si o větru, o tom jak vzniká, co dokáže a jaké druhy větru můžeme rozlišit. Vyrobili jsme si papírový větrník, který jsme venku ihned vyzkoušeli. Žáci pozorovali určité znaky, které vypovídají o síle větru a zaznamenávali je do pracovního listu. Podle znaků, které pozorovali, odhadovali rychlost větru pomocí Beaufortovy stupnice. Všem se práce dařila.
Mgr. M. Kortanová
Více fotografií naleznete zde: Fotogalerie - Kroužek Badatel pokračuje i ve 2. pololetí
V rámci tzv. Šablon II (výzvy vyhlášené MŠMT) se žáci 2. A pí. učitelky Ilony Hronkové a 4. A pí. učitelky Marie Kortanové zapojili do projektu Tandemová výuka v ZŠ.
O co jde? Jedná se vlastně o párové vyučování, kdy v jedné třídě během jedné vyučovací hodiny působí dva kantoři. Tato metoda umožňuje lepší spád hodiny, větší zpestření, individuální přístup i aktivnější zapojení žáků do jednotlivých činností. Hodiny českého jazyka i matematiky neprobíhaly pouze v kmenových třídách, ale i v multifunkční nebo ICT učebně.
I. Hronková, M. Kortanová
Více fotografií naleznete zde: Fotogalerie - Tandemová výuka
První hodina se nesla v duchu vzpomínek na autorku mnoha pohádek Boženu Němcovou.
Mgr. Hana Prášková
V rámci výzvy Šablony II na naší škole probíhá tandemová výuka, například v hodinách německého jazyka. Vyučovací hodiny se účastní dva učitelé, kteří mají více času se žákům věnovat, pomáhat jim podle potřeby, učitelé se zároveň navzájem inspirují např. ohledně výukových metod.
Ing. H. Pištěková, Mgr. H. Jeřábková